Treffimeikki(??!!)

Apua.
Mulla on treffit. TREFFIT?

Treffit (ruots. träff, tapaaminen) on slangia ja tarkoittaa sovittua tapaamista, etenkin seurustelutarkoituksessa.

Häh? Mitä siellä pitää tehdä? Mitä mä laitan päälle? Miten mä meikkaan? Mitä jos mies pelästyy sitä miten meikkaan? Noh, helvettiin sellaset miehet. Voiko glitteriä olla silmämeikissä liikaa ensitreffeillä? Treffeillä???!!! Mitä jos se onkin ihan hullu? Entäs jos mä olenkin sen mielestä hullu? Pitääkö meidän pussata? Mitä jos se haluaa pussata ja mä en? Mitä jos unohdankin kurkkupastillit kotiin ja maistun ihan paskalta? Pitääköhän mun juoda alkoholia? Mitä jos se onkin raivoraitis ja mä tilaankin lonkeroa? Eiku eihän se ole raivoraitis, sen mä tiesinkin jo. Huh. Eli tilaan lonkeron.

Entäs jos kaadan mun lonkeron sen syliin? Housut pitää ottaa pois. Mutta eihän housuja voi ottaa ekoilla treffeillä pois? Ei helvetti. Jos vaan perutaan nää treffit. Jos vain olisinkin ikuisuuden yksin. EI. EI HELVETISSÄ. Äkkiä suihkuun, kahden kilon lasti glitteriä silmien sisänurkkiin, (lonkerottomat) housut jalkaan, ja muistan vain olla oma itseni.

Kasvot:
MAC – Pro Longwear Foundation NW13
Illamasqua – Skin Base Mixer White
Make Up Forever – Ultra HD Concealer R20
Givenchy – Poudre Première Translucent Loose Powder
MAC – Select Sheer Powder NC5
Bobbi Brown – Eyeshadow Cement
Burberry – Light Glow Natural Blush No 4 Peony Blush
MAC – Mineralize Skinfinish Soft & Gentle

Silmät:
MAC – Blanc Type, Kid, Charcoal Brown
MAC – Soft Serve Shadow Bounce Around (LE)
Festival Face – Silver Gal
MAC – 3D Pale Mint Glitter
Urban Decay – Heavy Metal Liner Glamrock
MAC – Zoom Waterfast Lash
MAC – 43 Lashes

Huulet:
Givenchy – Rouge Interdit 4 Street Rose

PS. Mies oli oikein kiva. Ja on edelleen.

16 kommenttia artikkeliin ”Treffimeikki(??!!)

  1. Tosihauskasti kirjoitettu.. ”Jos vaan perutaan nää treffit” – kuulostaa ihan omilta ajatuksilta noin sata vuotta sitten;)
    Onneksi noin upea meikki ei jäänyt kotinurkkiin;) <3

    Tykkää

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s