Ihastukset – elokuu ’17


Hirilimpsis!
Elokuussa en ehtinyt tutustua juurikaan mihinkään uusiin juttuihin, mutta nämä kolme tulivat heti mieleeni. Paneudutaan niihin siis hetimmiten, eli suoraan asiaan kuten aina ;)


Givenchy Poudre Première Universal Nude Loose Powder
Ostin tämän jo keväällä, mutta nyt olen vasta käsittänyt sen ihanuuden. Ja tietenkin en ottanut sitä ihan heti käyttööni muutenkaan. Olen ruvennut käyttämään tätä nimittäin beikkaamiseen. Kyllä. Mäkin baketan. Leivon. Tämä on siihen oikein erinomaista. Se on ohutta, pehmeää ja toimii tosi hyvin :)


Festival Face Silver Gal

Siis aah. Olisko teillä hetken aikaa jutella glittereistä? Hyvä jessus! Tästä lähtee oikeasti mun glitterielämäni. Sain hyvältä ystävältäni pieneen purkkiin tätä Silver Gal -glitteriä ja voihan tsiisös. Kyllä kannatti kerjätä sitä :’D Nyt kun menin vielä munkilla voittamaan Glitternistin Instagram -kilpailun, on sieltäkin tulossa glittereitä. Glitterlife, here I come. Meikkimaailman herpes ei pelota mua. Meikkikuvia Silver Galin kanssa on tulossa :)


Michael Kors Midnight Shimmer
Ihastuin tähän tuoksuun muistaakseni viime syksynä, kun se ilmestyi lähitavaratalon tuoksuhyllylle. Oih! Se on niin syvän vaniljainen ja seksikäs. Mikään Korsin tuoksu (tai laukku, koru, yhtään mikään) ei koskaan ole sytyttänyt mua. Kaikki Kors on aina jotenkin niin… Tylsää mulle. Mutta tämä Midnight Shimmer on jotain aivan ihanaa.
Siitä löytyy nuoteista vaniljaa, myskiä, jasmiinia ja freesiaa. Ei ihan heti kuulostaisi mun tyyliseltä tuoksulta, mutta sitä tämä on! Se on niin makea, pehmeä ja naisellinen. Nam! Käykää tuoksuttelemassa jos pystytte :)

Glitteriä, beikkausta ja hyvää tuoksua.
Sitä oli elokuu ;)

2 kommenttia artikkeliin ”Ihastukset – elokuu ’17

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s