Meikki yhteenkuulumattomuudelle

On aamu.
Avaan silmät ja olen heti hereillä. 
Eilisen uutiset pyörivät vielä mielessä, ja suussa on pistävän pettynyt maku.
Olo on yhteenkuulumaton, riittämätön ja eriskummallinen. 
Näistä sanoista syntyi päivän meikki.
Kaveriporukka järjestää jotain yhdessä, mutta kutsua ei tule?
Hommataan monesti vuodessa porukalla kimppalahjoja, 
mutta sinä et sellaisia itse vastaanota koskaan?
Jotain kivaa tapahtuu jossain, mutta et ole osallisena?
Luulet olevasi osa jotain, mutta ehkä et sitten olekaan?
Miten määritellään oleminen ja olemattomuus?
Tai kuuluminen ja kuulumattomuus?
Näitä mietin, kun loin itselleni päivän naamarini.
  Huulimeikistä otin suoran telepaattisen yhteyden Petraan.
Ilmeisesti telepatia otti vihjeitä myös silmämeikistä,
sillä nyt vasta huomaan niiden olevan hiukan samankaltaiset. 
Harmaat huulet ja värikäs alarajaus, nimittäin.
Great minds think alike, ja silviissii.
Tai ehkäpä tuo Petran versio on jäänyt alitajuntaan.
Kasvot:
MAC – Mineralize Blush Please Yourself (LE)
MAC – Mineralize Skinfinish Soft & Gentle
Silmät:
MAC – Paint Pot Antique Diamond
MAC – Mineralize Eye Shadow Spiritual Life (LE)
MAC – Eye Shadow Chrome Yellow
MAC – Eye Shadow Gorgeous Gold 
Giorgio Armani – Black Esctasy
Huulet:
MAC – Eye Pencil Slate (LE)
MAC – Mineralize Glass On Cue (LE)


Kuulutteko te, vai ettekö kuulu?

26 kommenttia artikkeliin ”Meikki yhteenkuulumattomuudelle

    1. Vaikka en sinänsä horoskooppeihin uskokaan, niin sanon kuitenkin tämän: Rapuna ymmärrän mitä erakkoluonne on. Välillä on vain pakko kieltäytyä uloslähtemisestä, kaverien näkemisestä tai ihan vaan puhelimeen vastaamisesta. Vetäydyn kuoreeni. :)

      Tykkää

  1. Huh. Miten osasitkin kirjoittaa mun viime aikojen tuntemukset näin hyvin? Ihan kuin olisit suoraan lukenut mun ajatuksia. Oon vähän koittanut jotain postaustakin kirjoittaa, mutta en oikein osaa pukea ajatuksia sanoiksi/ järkeviksi lauseiksi.. Tässä ne kuitenkin tuli<3

    Tykkää

    1. Yritä toki, purkaminen tuntuu hyvältä! Tulee itelle paljon helpottuneempi olo, kun saa edes jotenkin oksennettua sormien kautta näppäimistölle jotain tuntemuksiaan :) Mutta hyvä kuitenkin <3 Kiitos kun kommentoit <3

      Tykkää

  2. Höh, onpa harmillisen karsea tunne. Ennen vähän itsekin pelkäsin sitä, että jään porukan ulkopuolelle ja kävin vähän liiankin tunnollisesti kaikissa kissanristiäisissä. Nyt olen huomannut, että voin olla epäsosiaalinen ja tosiystävät pysyvät silti rinnalla. Jos joku mun väsymyksen tai väliaikaisen epäsosiaalisuuden takia ei tahdo olla tekemisissä, menkööt.Haleja <3

    Tykkää

  3. Noi kysymykset kyllä tiivisti hyvin mun meiningin.. Mutta toisaalta erakkona on hyvä olla, viihdyn yksikseni hyvin ja pari ihanaa kaveria ja poikaystävä, sillä pääsee jo pitkälle :) Elisa sanoikin jo hyvin, ”Jos joku mun väsymyksen tai väliaikaisen epäsosiaalisuuden takia ei tahdo olla tekemisissä, menkööt.”..

    Tykkää

  4. Ihan mielettömän upea meikki!Hah, mulla tulee tosi usein joukkoon kuulumaton olo, mutta sähän tiedät mä olen kans vähän omanlainen. Se ei itseasiassa ole Liisa huono juttu ollenkaan. <3

    Tykkää

  5. Voi kyllä, tuttuja fiiliksiä koska elämäni ensimmäiset liki 20v en kuulunut mihinkään ja jäin aina ulkopuolelle tahtomattani. Vasta aikuisena olen löytänyt paikkani, omat ihmiseni ja juttuni ja oppinut myös viihtymään yksin ehkä turhankin hyvin ajoittain. Erikoisuudessaan upea meikki <3

    Tykkää

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s