Ihastukset – heinäkuu ’14

Koska aloitin eilen kuukauden loppuneet -postaussarjan, 
on hyvä aloittaa myös kuukauden suosikit/käytetyimmät -sarjan? ;)
Itse koen nämäkin postaukset hyvin mielenkiintoisiksi kosmetiikkablogeissa,
joten varastan idean itselleni erittäin ylpeästi ja röyhkeästi. 
Muahahahh, öh, aloitetaan.
 Rivistä löytyy kaksi kasvotuotetta ja kolme vartalotuotetta.
Uusin tuttavuus heistä on Yves Rocherin misellivesi, josta lisää pian.
 Victoria’s Secretin Midnight Exotics Forbidden Vanilla
Aah! Tämä on puhdasta täydellisyyttä. 
Mä olen kääntänyt täysin kelkkani vaniljatuoksujen kanssa.
Aivan täydellinen tuoksu, vaikka ehkä kesään hieman voimakas.
Mähän VS:n postauksessa suunnittelin ottavani kesäkäyttöön Sensual Blush -tuoksun,
ja niin myös teinkin – hetkeksi. 
Se ei jotenkin ollutkaan käytössä niin kiva, jokin siinä tökkii.
Mutta tämän kanssa ei töki mikään, voisin uida tässä!
(Ah miten pisti sydäntä klikata auki tuo vanha postaus, miten täysi FV siinä onkaan!)
 Davidoff Cool Water Woman -suihkugeeli
Joskus lukioaikoihin mulla oli Davidoffin Cool Water -tuoksu,
ja ai että miten rakastin sitä silloin – ja rakastan edelleen.
Tämä suihkugeeli löytyi Amsterdamin Doughlasista, 9€ hintaan.
Huokailin ihastuneena materialismionnesta silloin, ja nyt huokailu jatkuu suihkussa.
Täydellinen (raiskaan sen sanan tässä postauksessa) suihkugeeli kesälle!
 Yves Rocher Purifying Micellar Water 2 in 1 -puhdistusvesi
Kyllä, sekin päivä nähtiin että tein tilauksen Yves Rocherille.
Oli jokin päätä huimaava tarjous meneillään ja mulla oli jokin nettiostomania samaan aikaan.
Tämä ei kuitenkaan ole ollut mikään pettymys, päinvastoin!
Erittäin hyvää kamaa hintaansa nähden.
Tuoksuu ihanasti kurkulta ja ihan vaan raikkaalta.
Välillä tämä on tosin kirvellyt silmänympäryksillä, 
joka on todella outo ilmiö ihossani joka ei yleensä ole moksiskaan mistään aineista.
 Biotherm Lait Corporel -vartalovoide
Kun Escadan Sexy Graffiti -vartalovoide viimein loppui, oli aika korkata tämä.
Ihastuinkin tähän miltei heti ensimmäisellä levityskerralla!
Ei ihme että tämä on yksi myydyimpiä vartalovoiteita :)
Voiteen tuoksua olin epäillyt hetken, sillä en ole mikään sitruksen ystävä.
Mutta meistä tuli oikein hyvät toverit!
Kosteuttaa upeasti ja imeytyy nopeasti.
Basiron AC 5% -geeli
Apteekeista saatava geeli aknen hoitoon – aivan parasta!
Mun iho on jo kauan kärsinyt pienistä näppylöistä, jotka vielä esiintyvät rykelminä.
Eniten niitä löytyy poskien reunoilta ja leuasta.
Mutta eipähän enää!
Voi että kun mulla olis esittää teille jonkinlaiset ennen-jälkeen -kuvat…
Mutta tästä on tullut ehdottomasti mun HG-tuote finnien nujertamiseen.
Oon käyttänyt tätä pääasiallisesti yövoiteena.
Haaveilin jo hetken vierailusta iholääkärin luona, mutta kiitos Basironin, ei tarvitse!

Oliko tuttuja tuotteita joukossa?
Kertokaa omia suosikkejanne!

4 kommenttia artikkeliin ”Ihastukset – heinäkuu ’14

  1. Mulla oli Yvesin kanssa niin, että siinä 2000-luvun alussa ei tullut mieleenkään kamalasti tilailla sieltä yhtään mitään, mutta 2010-luvulle tultaessa mieleni muuttui ja olen löytänyt sieltä paljon hyviä tuotteita. Tosin olen niin turhamainen, että mielestäni ruman näköisiä pakkauksia en tilaa, vaikka kuinka halvalla saisi. Jotkut Yvesin tuotteet ovat ulkonäöltään vaan niin naah. :DBiothermin vartalovoide on ihanaa. :)

    Tykkää

    1. Mulla on ihan sama juttu! Purkin pitää olla kaunis ulkoisesti! Mulle ei kaappiin juuri siksi mitkään Niveat jne kelpaa :D Pitää olla arvokkuutta ja luksusta :) Ja jep, se kyllä on <3

      Tykkää

  2. Basironista!Mulla on samantyyppistä ongelmaa, mutta varmaan asteen verran rajumpaa – pientä näppyä, usein rykelminä, ärsyttävän usein. Vielä monessa paikkaa, kasvoilla, kaulalla, dekolteella ja selässäkin. Ihoni on vattumainen sekaiho, pintakuiva mutta rasvainen. Herkkäkin.Käytätkö Basironia ihan päivittäin (tai siis illattain)? Miten tuota yleensäkin kannattaa käyttää, kuuriluontoisesti vai säännöllisesti? Jokin suurempi voima ohjasi minut tänään kauppareissulla apteekkiin ja ostamaan tämän tuotteen. En tiedä mitä tapahtui. Ihmetuote sokaisi minut.

    Tykkää

    1. Kuulostaa tutulta!En käytä sitä enää aivan joka päivä, mutta miltei. Sanoisin että 3-4 kertaa viikossa. Aluksi käytin yövoiteena varmaan n. 2vk putkeen, ja iho parani silmissä. Eli eka kuurina, ja sitten säännöllisen epäsäännöllisesti. Oon laittanut tätä myös yövoiteen alle, jos iho on tuntunut vähän kuivemmalta. Sillä tämähän kuivattaa. Tosin oma ihoni ei juuri kärsinyt kuivuudesta ”kuurin” aikana, mutta tämä on työkaverilta kuultua. Mutta summasummarum, tämä on ihmetuote! ^_^

      Tykkää

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s