Holika Holikan kuorintasukat, näytös 2

Huom! Postaus sisältää todella graafisia jalkakuvia, skippaa jos inhottaa!
Teitä on nyt varoitettu!
Jännitysnäytelmä Holika Holikan jalkakuorinnan kanssa jatkuu!
8. päivä kesäkuuta iskimme sukat jalkaan ja 1. heinäkuuta otin viimeiset kuvat jaloista.
Itselläni jalkojen kuoriutuminen alkoi paljon hitaammin kuin Mutulla, 
ja ne ”viimeiset” kuvat olisi voinut ottaa paljon aikaisemminkin :)
Näillä eväillä nyt kuitenkin mennään.
 Mutun jalat alkoivat kuoriutumisensa 11. kesäkuuta, eli 3 päivää sukkaoperaation jälkeen.
Mutun jalat hikoilevat sen verran työpäivän aikana että prosessi on voinut nopeutua hieman :)
Iho alkoi lähteä kevyinä lastuina ja sitä pystyi helposti pyörittelemään irti kevyesti hieroen.
Tästä kuvasta näkyy kuoriutuminen hyvin, uusi iho pilkistää vanhan alta.
Ja onhan muuten iso kovettuma pottuvarpaassa!
Omista jaloistani ei ole kuvia, sillä mitään eroa ei ollut näkyvissä. 

 Seuraavana päivänä (12.6) kuoriutuminen lisääntyi, wou!
Kuollut ihosolukko oikein puski ja suorastaan varisi irti.
Minkäänlaisia kutinoita tai kipuja ei Mutulla ollut, vaikka aika hurjaltahan tuo näyttääkin.
Tässä vielä lähituntumaa jalanpohjasta. Aikamoista :)
Omassa jalassani oli havaittavissa ihan pienen pientä hilseilyä.
(Tässä vaiheessa jo hieman kirosin, epäreilua! Mäkin haluan kunnon riekaleita irti!)

14. päivä kesäkuuta olin järkyttyä Mutun jalkapohjista. 
Hyi – mitäh – näytä nyt – yäk – mitä!
Ihoa lähti aivan järjettömän isoina suikaleina irti kantapäästä.
Tässä vaiheessa jo epäilin Mutun kipukynnystä, mutta ei kuulemma tuntunut missään.
Huh! On se kosmetiikka kyllä ihmeellistä :)
Ja omissa jalkapohjissani… Ei oikein vieläkään mitään!
Ehkä hilseily ja kuivan näköinen iho oli hieman lisääntynyt.

Tylsää, epäreilua, booooring, mäkin haluan niitä riekaleita – edelleen!

Seuraavana päivänä Mutun jalka näyttikin jo tältä. 
Melkeinpä kaikki ihoriepaleet olivat lähteneet käpälämäkeen.
Jalkapohjan uusi iho oli todella pehmeää, sileää ja kimmoisaa.
Mutta sitten…

… Sitten mäkin aloin kuoriutua! HURRAA!
Eli omat jalkapohjani alkoivat kuoriutua vasta viikon päästä sukkien käytöstä.

Mutun kuoriutumisvaihe oli jo ohi, kun omani vasta alkoi :D
Olen kai myöhännäiskuoriutuva…

Seuraavana päivänä kantapäätkin alkoivat vihdoin kuoriutua, jee!
Mun jaloista ei lähtenyt läheskään niin ”paksusti” ja runsaasti kuin Mutulta.
Mutta miehillä tuppaakin olemaan aina enemmän kovettumia ja kuivaa ihoa :)
En omasta kuoriutumisestani ottanut enempää kuvia, sillä juhannusviikon vietin teltassa.
Hirveästi ei niillä keleillä tullut oltua ilman sukkia, joten jalat olivat piilossa muutenkin.


 Nyt meidän jalkapohjat näyttää tältä!
Sileää, tasaista ja pehmeää ihoa. 

 Ihan paksuimmat kovettumat eivät tietysti lähde kuin kosmetologien lanseteilla,
mutta erittäin hyvää apua Holika Holikan sukat kyllä tarjosivat kesäjaloille.

 Nää kuvat on nyt vähän kökköjä, mutta eiköhän näistä silti näy sukkien vaikutus.

Nyt pitäisi vaan muistaa rasvata jalkoja ahkerasti, niin pysyvät kauemman hyvänä! :)

Alkoiko Silky Baby Foot -kuorinta kiinnostaa?
Miten te hoidatte jalkanne kesäkuntoon? 


27 kommenttia artikkeliin ”Holika Holikan kuorintasukat, näytös 2

  1. Kamalan näköistähän tuo kuoriutuminen on, mutta täysin kivutonta. :) Mä en usko, että seuraavalla kerralla minullakaan se kuoriutuminen on niin hurjaa, kun tosiaan talvella tuon tein. Mun jaloissa oli silloin todella paksu kerrostuma kuollutta ihosolukkoa. Näin puoli vuotta kuorinnan jälkeen, jalat on ihan ok, jos vain viitsin raspata ne ylimääräiset pois. Minä siis suosittelen tuota ja meinasin, että hankin omalle miehelle omat sukat. Mistäs sinä nuo muuten tilasit? Lukiko se jommassa kummassa postauksessa?

    Tykkää

    1. Äh, kysyin ennen, kun katsoin. :D Joo, eBaysta näköjään tilasit. Onko myyjälle linkkiä? Olen laiska ja haluisin säästyä jälleenmyyjän etsinnöiltä. (sorry, olen muutenkin paljon koneella, niin pientä se pienikin ajan säästö on :D )

      Tykkää

    2. Joo! Hurjan näköistä, mutta toimivaa. Tästä tuli ehdottomasti kyllä HG-tuote jalkojenhoitoon :) Ja Ebaysta tuli tosiaan tilattua, Ja tässä vielä se myyjä: http://www.ebay.com/itm/Holika-Holika-Baby-Silky-Foot-One-Shot-Peeling-Korea-Cosmetics-/271284280377?pt=US_Skin_Care&hash=item3f29cd9c39 – Ja vielä free shipping, oujee! Ja mukana tuli muuten HolikaHolikan näytteitä mm. kasvovoiteista. En oo kyllä vielä iskenyt niitä naamariin, kun aina unohdan ne :D

      Tykkää

    3. Kiitos! Onpas ne halvat siltä myyjältä! :O Nyt mun ei tarvinnut kahlata kaikkia myyjiä ja etsiä edullisinta, luotettavaa ja joka toimittaa Suomeen. Kiitos sinulle Liisa! :)Ps. Täällä uskallan kertoa, että meinasin sujauttaa noita joulupaketteihin läheisilleni. ;)

      Tykkää

    4. Jep, me kans hetken aikaa kaiveltiin silloin :) Ja ei kestä kiittää! Mutu oli fiksusti pitänyt linkin tallella ;) He is a keeper. On muuten hyvä joululahjaidea, taidanpa tilata kans omille lähisukulaisille/kavereille! :D

      Tykkää

  2. Tulikohan mun aiempi kommentti, saattoi hävitä kuin tuhka tuuleen… No mutta, lukaisin sun Holika-postaukset nyt (Suvin suosituksesta – aiemmin olin skipannut kun otsikko kuulosti niin oudolta ;) ) mutta olipas mahtavat sukat… Heti lähti tilaukseen paitsi itselleni niin myös äipälle ja siskolle! :) ..kiitos vain havainnollistavien kuvien!

    Tykkää

    1. Ei oo näkynyt aiempaa kommenttia, höh! Mutta, hei hieno juttu! :) Mä halusinkin tehdä tästä ns. graafisen postauksen, sillä tuo ihon riekaloituminen on juurikin sitä, melkoisen graafista :D Tuu sit ihmeessä kertomaan, miten teidän kuoriutuminen sujui!

      Tykkää

    2. Mulla on nyt 3 päivää jo sukkapussukkavaiheesta ja kuoriutumista vielä odotellaan… :)Äiti ja sisko eivät ole uskaltaneet testata omia pakkauksiaan ennenkuin minä oon kokeillut ensin että miten käy. :D

      Tykkää

    3. En tee postausta, oon niin urautunu blogissa vain kynsijuttuihin.. ;) Mut tänne voin tulla sit vielä kertoo et kuoriutuuko mun jalat ollenkaan, kun tässä alkaa jo epäusko iskemään! :-X

      Tykkää

    4. Niin vähän arvelinkin. Ja mä olin niin kauan epäuskossa, mutta sit se alkoi! :DD Osasyy oli varmaan se, että mulla ei ollut sukat jalassa monena päivänä (koska kesä) niin ne eivät ns. muhineet niinkuin Mutulla työkengissä.

      Tykkää

    5. Äh, mä en kuoriudu, ei toimi… Isovarpaiden vierestä ja jalkapöydän päältä(?!!) ihan vähän, mutta kantapäistä ei mitään! Kantapäät ois nimenomaan tarvinneet kuoriutua. :(

      Tykkää

  3. Ah, ihanan ällöä, mua himottais kanssa niin paljon kokeilla näitä! Oikein sormet alkaa syyhytä kun ajattelen vaan jalkapohjista irtoilevia ihoriekaleita… Ja tekis varmaan munkin jaloille hyvää. :)

    Tykkää

  4. Olen itsekin miettinyt noiden sukkien hankkimista, mutta todellakin epäilyttää tuo oma kipukynnys tuossa kun kuorii kovasti. Kun tiedän vielä, että tuota ihoa omista jaloista varmasti tosissaan lähtisi :s

    Tykkää

  5. YÖÖÖÖK oksettavaa mutta silti harkitsen vakavasti tilaamista :DD Oottelen, kunhan sandaalikausi on taputeltu loppuun että voin rauhassa luoda nahkaani sukkien kätköissä.

    Tykkää

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s