Miitä kuuluu?

Armasta koiraani ei ole vilahtanut blogissa hetkeen, paitsi toki Armanin postauksessa.
Päätinkin, että nyt olisi kiva aika näyttää vähän koirakuulumisiakin :)
Instagramin puolella Miitä näkyykin useammin!
Anoppilasta löytyi kiva pallo. 
Siitä onkin muodostunut ihan lempilelu, mikä onnenpotku!
”Ähäkutti, nyt mä sut nappaan!”
Kiinni on ja pysyy.
Toinen korva pystyssä on ihan hyvä tekniikka juosta.
Mutta välillä on laitettava sekin ala-asentoon, tuulta päin!
Tässä Mii tutkiskelee ja vahtii, kun otan silmämeikkikuvia blogiin.
”Mitäs sä oikein teet, ja mitä tämä tarkoittanee?”
”Ota nyt mustakin joku kuva, haloo!”
Miin lempiasentoja on tuommoinen hassu pyllyistunta, pennusta asti :)
”Tästä kuvakulmasta mä näytänkin ihan pennulta.”
(Molemmat, itseasiassa.)

”Joskus olin superfabulous, ihan kuin karvatakkia koko piski!”

”Mutta sitten sakset alkavat viuhua, ja ’laihdun’ hurjasti.
Tosin tukkaan en anna kenenkään koskea, se on vaan mun juttu.”

”Mulle kuuluu oikein hyvää, mitä teille kuuluu?

Kivaa viikonloppua kaikille! :)

12 kommenttia artikkeliin ”Miitä kuuluu?

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s