Huulirasva, SPF30!

Argh mikä helle!
Mä olen aina hieman kärsinyt kesähelteistä, sillä ne ei ole niin mun mieleeni.
Ahdistava kuumuus, polttavat auringonsäteet ja nestehukka. 
Noh, onneksi kuumuuteen auttaa jätski, nestehukkaan vesi ja säteisiin aurinkosuojat.
Mahtava aasinsilta Australian Goldin korkealla SPF30:llä varustettuun huulirasvaan on valmis! ;)
 Australian Goldin tuotteet ovat itselleni melko tuntemattomia, 
ja melkein hihkuin riemusta kun alkukesästä bongasin tämän Lip Balmin.
Sanat ”kiwi-lime” ja ”SPF30” saivat silmäni suurentumaan ja mielenkiinnon heräämään.
”Vitamin E – Aloevera – Jojoba” sanojen luettua olin jo kassalla Visa pystyssä. 
Kesähuulirasva, kyllä, sinut minä haluan ja tarvitsen!
 Tässä vielä INCI-lista, jos joku haluaa sen lukaista läpi :)

En ole koskaan palanut huulistani, mutta ei vara venettä kaada?
Harmillisesti nypin usein huulieni ihoa, ja iho ei niissä olekaan huippukunnossa.
Extrasuoja on siis todellakin tarpeen, varsinkin tällaisina aurinkoisina päivinä. 
 Huulirasvan hylsy on oikein perusmallia, alhaalta kierretään, ylhäältä nousee.
Mainitsinkin jo tuoksun, kiiwi-lime. 
Omaan nenään se tuoksuu oikeastaan vain makealta, ja noh, hyvältä.
Haukuin Baby Lipsiä sen liian liukkaasta koostumuksesta, 
mutta tämä Australian Goldin huulirasva on täysin maata.
Tykkään sen pehmeästä koostumuksesta hurjasti.
Se myös pysyy huulilla kauan, eikä katoa heti mihinkään :)
 Huulirasvan mukana tulee tietenkin infoa auringosta suojaantumiselta,
kuten aurinkotuotteissa kuuluukin olla :)
Lip Balm ei myöskään estä ennenaikaista ihon vanhenemista, vain palamista. 
Kaiken kaikkiaan olen hirveän tyytyväinen tähän huulirasvaan. 
Fiilis, tuoksu ja tarkoitus on hyvä. 
Hintakaan ei ole paha, muistaakseni n. 4,60€ :)
Australian Goldia on saatavilla ainakin Stockmanneista ja Stockmann Beautyistä.

Australian Goldin huulirasvaa taisi tulla Livboxista?
Suojaatteko huulenne kesähelteillä?
8 kommenttia artikkeliin ”Huulirasva, SPF30!

  1. Käytän suojakertoimellista aurinkorasvaa silloin, kun muistan. :D Pitäisi varmaan skarpata. Mun oma suosikki löytyy Banana Boatilta. En ole muuten minäkään koskaan palanut huulista.

    Tykkää

  2. Mun ennakko-oletus tästä oli jostain syystä negatiivinen, mutta kiva oli lukea että olin väärässä :) Minä olen kerran elämässäni palanut huulista. Armeija-aikoina olimme auringonpaahteessa useita päiviä putkeen. Huuleni muuttuivat tummiksi ja jotenkin koviksi, ja iho alkoi niistä kuoriutua pois hiljalleen. Oli aika inhaa :D

    Tykkää

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s