Kesä, olen valmis!

Hei, hei Kesä!
Mä olen valmis.
Joo, kuulit ihan oikein!
Olen ostanut kaksi kynsilakkaa, joilla aion villisti viuhtoa Sinun aikanasi. 
OPI – I Just Can’t Cope-Acabana
China Glaze – Sun Worshipper
 Ja he ovat ihan täydelliset Sinua varten, Kesä. 
Ihana keltainen, täydellinen sellainen. 
Ja huutava oranssi neon. 
Haloo!
Mitä vielä muka haluat minusta, Kesä?
Okei, okei. Hololakat ovat myös lähtökuopissaan. 
Summa summarum.
Me ollaan ihan valmiita. 
Kesä, tule vaan. 
Me jäämme odottamaan.
6 kommenttia artikkeliin ”Kesä, olen valmis!

  1. Ihanan väriset lakat! Tuo keltainen OPI on jo vilahdellut monessa blogissa, ja tykkään siitä joka kerta enemmän, kun sen nään! Pakko käydä hakemassa se. Kickissähän on tässä kuussa OPIn lakat -20%, joten ehkäpä piipahdan siellä tänään ;) Tuo China Glazen lakka on myös kesäisen värinen! Olisi kiva nähdä se sinun kynsilläsi :)Löysin blogisi juuri äsken ja jään seurailemaan :) Olen nähnyt kommenttejasi aiemminkin jossain blogissa, mutta en ole tajunnut, että sinulla on oma blogi :) Tervetuloa kurkkailemaan myös minun kauneusmaailmaani!MS / Beauty Highlights

    Tykkää

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s