Kynnet, jotka meni ihan päin v…

Hohhoijjaa. 
Mietin tänään ihan perrrrrskeleen kauan että millaiset kynnet tekisin.
Harkitsin joko liukuvärjäystä tai Color Block -mania, jonka olin nähnyt Annin blogissa.
Ihailin Annin kynsiä ja päätin yrittää saman tuton avulla, jota Anni oli käyttänyt. 
Kaksi sanaa: Ei. Jumalauta. 
Ei. Ei todellakaan, ei koskaan enää uudestaan.

Ensinnäkin, mun teippi oli ihan helvetin pölyistä. 
En tiedä, tuntui että kaikki Miin pienet irtokarvat ja pölyhiukkaset olivat tarttuneet siihen. 
Lisäksi mun käsi tärisi kuin narkkarilla krapulassa. 
Oli todella hyvät ainekset näihin lakkauksiin, siis.
 Palaset on eri kokoisia, osassa kynsissä jopa sotkeentuneita toisiinsa. 
 Tai sitten levisivät, eivätkä sen jälkeen näyttäneet edes enää neliöiltä…
 HYI. 
Kamalaa. 
Yleensä en ota kynsifaileista kuvia, koska ne ärsyttää mun silmiäni niin suunnattomasti. 
Nyt laskin kymmeneen ja vedin henkeä, ja otinpa vielä kuvia blogiinkin asti. 
Kuvien oton jälkeen nää suorastaan lensi kynsiltä pois, yöks. 

Bad nail day, anyone?
Vai olenko tämän kurjuuden keskellä ihan yksin, buhuu!

Onneksi tuo karvainen pikkupönttö piristää mua pelkällä olemassa olollaan:
<3
7 kommenttia artikkeliin ”Kynnet, jotka meni ihan päin v…

  1. Öh just olin tulossa hakemaan blogeista että kenellä nää olikaan mä kokeilen myös, mutta ehkä jätän jollekkin vapaapäivälle tämän kokeilun ja teen nyt jotain muuta :D

    Tykkää

  2. mari: Haha, voi ei!! Mullakin oli tänään vapaapäivä, mutta silti meni päin metsää. Hyrrr.Nunnu: Ääh, ei ne ainakaan mun silmää miellyttäny yhtään :DD Mii kiittää <3

    Tykkää

  3. Ethän sä oo yksin!!! Sulla on aina Mii. ♥ =DMä ruttasin huolella sutimani lakat, tai no kaksi kynttä. Enkä nyt tiiä, jaksanko ruveta niitä korjaamaan. Ehkä huomenna. Jos ehin/viitsin. =D

    Tykkää

  4. Mäkin yleensä jätän julkaisematta epäonnistuneet, mutta pitihän ne itsekin postata… Mä niin tiedän sen tunteen, kun ärsyttää niin h*lvetisti omat lakkaukset. Se taitaakin olla tällä hetkellä helpoin tapa saada mut suuttuun. :D

    Tykkää

  5. Kyllä mullakin ne rajat oli sotkuset ja kaikkee.. Ton tuton avulla ei tullu mieleenkään tehdä, vaan sovelsin vähän itse :) Mun mielestä nää näyttää kivoilta, älä oo turhan kriittinen! :)

    Tykkää

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s