Arvonta 100+ lukijan kunniaksi!

Kuten lupasin, blogihistorian ensimmäinen arvonta pyörähtää käyntiin!


#1. Palkinto. 
O.P.I Touring America -kokoelmasta I Brake For Manicures.
Dior Rock Coat – Smokey Black Top Coat



#2. Palkinto.
Lumene Radiant Touch – Raikastava Puhdistusvoide 225ml
Lumene Radiant Touch – Raikastava Kasvovesi 300ml
Lumene Vitamin C+ – Heleyttävä Päivävoide 100ml
Duroyn kasvopesusienet, 2kpl pussissa.

#3. Palkinto.
Seppälän S-kokoinen sormus, vihreä kivi.
MIYO Mini Drops -No 29 Papaya/Mango 
MIYO Nailed It! – No 26 Pacific
Wild & Mild French Nail Sticker, väriltään kultainen. 


#4. Palkinto.
Ralph Lauren – The Big Pony #3 EdT -setti. 
Sisältäen 50ml EdT:n & 200ml vartaloemulsion. 


Säännöt: 

1. Arvonta alkaa nyt, ja päättyy 8.4. klo 23:59.

2. Postitan vain Suomen sisällä. 
3. Sinun täytyy olla julkinen seuraaja Bloggerin kautta, että pystyn voittaessasi varmistamaan seuraamisesi. 
4. Haluan helliä ja halailla vanhoja lukijoita, joten he saavat osallistuessaan kaksi (2!) lisäarpaa. Mainitsehan kommentissasi, jos olet vanha lukijani. 
5. Jätä kommenttikenttään toimiva sähköpostiosoitteesi, millä nimellä luet blogiani ja kommentoi vielä jotain; esimerkiksi risuja/ruusuja/vitsi/tarina/miten päiväsi on mennyt/ehdota millaiset kynnet tekisin/ihan mitä vaan. Jos kirjoitat blogia, linkitä se ihmeessä mukaan – haluan itse(kin) lisää luettavaa! :)
6. Saat mainostaa arvontaani blogissasi, mutta tällä kertaa siitä ei heru lisäarpoja. 
7. Arvon voittajat random.orgin avulla. 
8. Palkinnon nro. 4 kohtalon päätän itse, ja valitsen sen voittajan oman mieleni mukaan. Ehkäpä Iso Poni #3 lähtee juuri Sinulle? Oletko kesätuoksun tarpeessa? ;)

Muistakaa, että huijaaminen ei kannata. 
Jos et ole vanha lukija, niin et ole. 

Onnea matkaan!

ARVONTA ON PÄÄTTYNYT!
48 kommenttia artikkeliin ”Arvonta 100+ lukijan kunniaksi!

  1. Ihana arvonta, vähän oot hyvin jaksanu panostaa palkintoihin! :) Luen nimellä Salla ja olen vanha lukija. :) Sähköposti on ruuhilehto.salla@gmail.com. Blogi on slaaland.blogspot.fi kuten varmaan tiiätkin. Parasta blogissa on sun hyvä kirjoitustyyli, kivat kynnet ja tietenkin ihana rakkauspakkaus Mii! <3 Päivästä tulee aina parempi kun näkee pikku-Miin kuvia :’)

    Tykkää

  2. Onpas huikeaa! Mukana vanhana ( :D ) lukijana nimellä Sissi. S-postini on betternailday(a)gmail.comEiköhän jotakuinkin jokainen postaus tule luettua, kulmakarvajuttu vähän aikaa sitten oli kyllä sangen riemastuttava. Lisää sellaisia:)

    Tykkää

  3. Uu mitkä palkinnot! Luen nimellä Elena ja olen vanha lukija :) sposti on el.viva00@gmail.comTykkään blogistasi koska on muutakin kuin kynsijuttuja, ja olet realistinen kritisoinnissasi itseaäsi kohtaan :) Ja ne meikkimokat on ihania! Ihanaa että sulla on pokkaa tehdä niitä :) (kaikki on selvästikin ihanaa näin maanataiaamuna klo 6.33 -.-’ :D) postaustahti on sopiva, lyhyet pikapostaukset välissä on kivoja. :)

    Tykkää

  4. Ihania palkintoja! Vanha lukija nimellä Tau, modernmyth@hotmail.fi. Rustailen kahta blogia;taufromyesterday.blogspot.fitautauko.blogspot.fiTää sun blogi on noussut yhdeksi mun lemppariksi viime aikoina! Meikkimoka postaukset on hauskoja ja muutenkin täältä löytyy aina kaikkea mielenkiintoista. Ulkoasukin on mukavan simppeli ja selkeä :3 Vaikutat muutenkin tyyppinä tosi hauskalta ja rennolta ja se välittyy kyllä postauksiinkin!

    Tykkää

  5. Ihan mehaihania palkintoja, mä niin Tarvitsen ton Lumenen ihanan palkinnon :D Oon just rakastunut noihin oransseihin Lumenen tuotteisiin!Luen vanhana lukijana nimellä Lunalii / korukynsilla (at) gmail piste com.Tykkään hirmusti sun hyvistä ideoista tehdä erikoisia postauksia. Esimerkiksi juurikin meikkimokat on ihan parhautta! Varmaan en itse olisi keksinyt ikinä tuollaista tai puhettakaan että olisin osannut toteuttaa :D

    Tykkää

  6. vanha lukija nimimerkillä rose86, sposti anu.hannukainen[at]dnainternet.netHauska blogi, voisin heittää vaikka että tee eläintarha kynsille :DErotut kyllä blogiviidakosta hyvin, mielikuvitusta taitaa löytyä :)Ja söpönen koira sulla :)

    Tykkää

  7. Luen nimimerkillä ooka ja olen vanha lukija.Pidän paljon blogisi monipuolisista postauksista. Meikkimokat ovat huippuja, niitä on aina hauska tulla lukemaan :D Ja niiden lisäksi teet vielä kauniit kynsiä.Ulkoasu herättää ristiriitaisia tunteita. Pidän yksinkertaisesta mutta näyttävästä ulkoasusta. En vain tiedä onko tämä jo liian näyttävä, kun kirjoitustausta on musta. Itselläni on toisinaan vaikeuksia lukea tekstejä juuri sen takia, muuta vikaa siinä ei ole. Onneksi kuvat on hyviä ja värikkäitä ;> Ja banneri hieno ! Vaikkei se kerro yhtään mitä blogisi pitää sisällään (ja on melkein pelottava :D). Kaikenkaikkiaan, kuitenkin tykkään ! :) Kirjoitan itsekin blogia: http://huomennatoisin.blogspot.fi/memories [at] hotmail.fi

    Tykkää

  8. Olen vanha lukija nimellä SaraCupCakezTykkään sun tyylistä ja kirjoitukset on hauskoja. Varsinkin toi meikkimokat sarja on superhassu! *LISÄÄ NIITÄ!!* :DAaaaaaaa, miten ihana palkinto! Haluisin ton Diorin lakan!! <3 <3:Sara (cupcakezblogi@gmail.com)

    Tykkää

  9. aisinilandia@gmail.comSininiEn ole vanha lukija (vaikka olen kyllä seurannut blogiasi, mutta vain itsekseni enkä bloggerin kautta, argh! :P)Hain juuri estenomiksi Laurea Tikkurilaan! :P Oon aika innoissani, että sain sen nyt tehtyä tsiljoonan mutkan jälkeen! Toivoisin sulta lisää hulvattomia haasteita, kuten poikaystävä lakkaa kynnet ;Dhttp://aisinilandia.blogspot.fi

    Tykkää

  10. Vanha lukija kai olen, nimellä inkivaeaeri, vaikken ookaan blogiasi seurannut ku joitain viikkoja vasta :) Superpäheet palkinnot, I’d say, kelpuutan kotiini vaikka kaikki, jos tulee vaikeuksia jakamisessa.Tuossa joku ylempänä blogisi ulkoasua kritisoi, ja mun on yhdyttävä yhteen asiaan: mä harvoin jään seuraamaan mustataustaista blogia. En tiedä miksi, mutta jotenkin musta tausta vaan ei nappaa. Mutta sä teet tässä täydellisen poikkeuksen, koska sisältö on niin mainio, ettei paremmasta väliä! Myös Miihin oon täydellisen ihastunut, vaikka oon 100% kissaihminen. Jotenkin vaan tuo sun hassu kiharapallosi (josta mulle jostain syystä tulee mieleen jyrsijä) on munkin mielestä älyttömän söpö.Ja toki mullakin ploki on (kelläpä ei olis nykypäivänä), sen osoite on http://fauxleathershoes.blogspot.com (ei oo kynsiblogi, vaikka pari paskaa lakkausta oonki siellä esitelly).Nyt meen imuroimaan, moika!

    Tykkää

  11. Oon kai vanha lukija ja ihan bloggerin kautta nimellä Ansku! Tee seuraavaksi sellaset kani kynnet!:) mun blogi–>truemylife4love.blogspot.fiKolmos palkinto olis ehkä mulle paras!:)

    Tykkää

  12. Vanha julkinen lukija nimellä Kitty ja sähköposti on kitty.kirsikka@suomi24.fiKaikki palkinnot kyllä hienoja ja kiva kun on noinkin monta palkintoa. :)Blogisi jää hyvin mieleen erilaisen ulkoasun ja hauskojen postauksien takia. Meikkimokat ovat hauskoja ja teet hienoja lakkauksia. :)Itselläni ei valitettavasti ole blogia, ainakaan vielä.

    Tykkää

  13. Uu Liisa! :–D Olen vanha lukijasi Mirva ;) mirva.ojala@gmail.comRuusut: Kaikki! Risuja: ei ole! Jee. Hyvä blogi. Eipä siitä enempää. Päiväni on ollut kiva ja mietin kuumeisesti että kävisinkö ostamassa Samsung Galaxy Tabin. :D Ja kesätuoksu olisi kiva, en ookkaan pitkään aikaan hankkinut uusia tuoksuja. ;)

    Tykkää

  14. Vanha julkinen lukija ilmoittautuu kans mukaan! Luen nimellä Petta ja sähköpostia voi pistää petrakristina.arteli@gmail.comhttp://kynnenverran.blogspot.fi/ Mun blogi joka elellyt muutaman kuukauden täydessä hiljaisuudessa.. Ei vaan muka kerkiä. (Pitäs ehkä kiskoo itteensä niskavilloista blogin kimppuun)Mii on niin ihana otus <3 vaikka kotoa neljä kissaa löytyykin.. Ja ääh, postausidea vilahti mun päästä jo! tuun si huutelee ku se tulee takas :D

    Tykkää

  15. Onnea lukijoista! Olen vanha lukija bloggerin kautta nimellä Emppu :) Kesätuoksu olis kyllä tervetullu ;) Voisit tehdä seuraavaks jotku tooooooosi keväiset/kesäiset kynnet jollain kirkkaalla värillä/väreillä. Mulla ainakin heti, ku aurinko alkaa paistaa ja lämpenee,ni kirkkaat värit eksyy kynsille :))emmi12345@gmail.comTerkuin, Emppu

    Tykkää

  16. Ihana arvonta! :) Vanha lukija Sonja hei, s-posti sonjatervonen@hotmail.com!Mun täytyy nyt kertoa sellainen hassu juttu että mulla ei ole yhtään ainutta hajuvettä. :D Olen aina luullut että äityliinillä (must love pelle hermanni) menee henki tukkoon hajuvesistä, mutta sitten tämä alkoi sokoksella tuoksutella hajuvesiä ja mulla meni plasmat sekaisin. Ja nyt metsästän innokkaana itselleni hajuvettä. Ja olen esteetikko. Vaikkei se asiaan nyt liittynytkään mutta halusin kertoa! :DDJa mikäli haluat niin blogia voi seurailla osoitteessa http://brunonails.blogspot.fi :)

    Tykkää

  17. mmoi!ihaaaaaana arvonta! sähköposti: charlottapiri@hotmail.com mulle kuule kelpaa ihan jokaikinen palkinto noista!:D ja btw oot paras meikkaamaa ;D ja noi meikkimokapostaukset on ihan superhauskoja! ja mä kerron sulle vitsin; pikkukalle meni kylpyyn ja söi siellä raakaa kalaa ! :) (serkun keksimä!:D) ja ootki jo mun blogin seuraaja mutta tässä vielä: u-can-do-itifuwant.blogspot.fi heippa

    Tykkää

  18. Hei Liisa,Mahtava arvonta, jossa olen mukana peukut pystyssä. Vau.. Mitkä palkinnot! Liityin juuri lukijaksesi, joten ansaitsen ilmeisesti vain yhden arvan. Blogisi näyttää mielenkiintoiselta ja hauskalta. Täytyy tutkia mitä kivaa täältä löytyy :)Lämmöllä Ninnihttp://kosmetiikkatesti.blogspot.fi/mintunhelminauha@gmail.com

    Tykkää

  19. Moiii, oon vanha lukija ja luen nimellä Lurpp@. Tykkään sun blogista ihan hirveesti, varmaan oikeesti paras blogi mitä oon lukenut!:) Oot mun mielestä tosi kaunis ja tykkään noista meikkimokapostuksista ku niille sai nauraa :D Sun kynnet on kans kivoja ja ihana koira :3 ja mä säikähdin kans tuota banneria pari ekaa kertaa :D nii ja sähköposti on laura.kastell@luukku.com :)

    Tykkää

  20. Oon vanha lukijasi nimimerkillä Niniane!charmedtaisan at hotmail.comSun meikkikomat on ollut todella viihdyttävää luettavaa (se kulmakarvapostaus, mä nauroin itseni melkein hengiltä!), Mii on ihan super söpö tapaus ja tykkään erityisesti kun postailet kynsikuvia. Ja varmaan oot kuullut miljoona kertaa, mut tuo bannerisi on pelottava. :D Noin, sanoinpa minäkin nyt sen.

    Tykkää

  21. Osallistun nimimerkillä Lila Lakka. En suostu vanhaksi, mutta olen lukenut blogia julkisesti jo ennen arvontaa. =DSposti: lilaalakkaa (ät) gmail.comBlogi (joka voi tulla ehkä vähän yllätyksenä…): http://lilaalakkaa.blogspot.fi/Tyksin blogistasi nimenomaan siksi, että täällä on kaikkea mahdollista ja mahdotonta. Oma persoonallinen tyylisi saa viihtymään pitempään, palaamaan takaisin ja ahmimaan kirjoituksiasi. Enpä siis menisi muuttamaan mitään. Parhautta on siis ehdottomasti Miin tempaukset. Jopa tällainen vannoutunut kissaihminen 30 vuoden ajalta ja kuuden kissan uskollinen palvelija on sulaa vahaa Miin edessä. On se vaan niin sulkku. ♥Eilinen päivä meni mukavasti lukiessa blogini leipäjonoon lyöttäytyneitten uskollisten elämäntovereitten hauskoja kommentteja. Se oli ehkä paras tempaus omassa blogihistoriassani. Ainakin sain nauraa katketakseni. =D

    Tykkää

  22. Onpas kovia palkintoja!! Osallistun tällä nimimerkillä ja olin ”vanha lukija” – jo viime vuoden puolelta (ei, en muista tarkkaa päivämäärää). ;) 2 arpaa siis.S-postini on: eva- stiina(at] hotmail .com Sä oot sellainen originelli bloggaaja että et pääse hukkumaan kaikkien mun lukulistan kynsiblogien sekaan (joita on paljon.) Paitsi kynsiä niin blogissasi löytyy lisäksi just esimerkiksi noita hulluja meikkimokia ja aikasemmin jotain muutakin, en edes tarkasti muista mitä kaikkea… :)Täällä vierailtuani alkaa päässä soida joskus ”U,uu-u u u uuu… heavy metal lover…” ♪♪♫

    Tykkää

  23. Liityin juuri lukijaksi bloggerin kautta (näiden arvontojen kautta tulee kauheen kätevästi tietoiseksi uusista blogeista!) nimellä Viveka Laaksonen. Sähköpostiosoitteeni on tonttupeili@hotmail.com.Pidän blogistasi aivan tosi paljon ja on tosi onni että tulin löytäneeksi tänne:)! Ihanan persoonallinen ulkoasu, samoin kuin sisältökin. Vaikutat muutenkin mielenkiintoiselta ja rohkealta persoonalta tekstiesi perusteella:D Tosi hauskoja nuo meikkimokat, joita valitettavasti tulee kadulla vastaan. Muutenkin on kiva luke muitakin kuin vain kynsijuttuja. Mutta siis teet todella hienoja kynsiäkin:) Itsekin olen viime aikoina aloittanut bloggailun, tässä olisi linkki sinne http://nail-it-to-the-ground.blogspot.fi/

    Tykkää

  24. Vanha lukija ilmoittautuu! Luen nimellä SuperHotFemale, s-posti sari piste susanna at hotmail piste com. Meikkimokasarja on ollut aika jäätävä (ja siis positiivisessa mielessä tarkoitan!) ja toivoisin meikkikokoelmapostausta koska toisten kokoelmat vaan on niin kiinnostavia. :P

    Tykkää

  25. Uusi julkinen lukija, vanha piilolukija :D luen nimellä mari ja sähköposti on mursumari (ät) gmail.comHuippu toi meikkimokasaaga, lisää sitä! :D Pakko myös sanoa, että tykkään sun hiuksista ja mun mielestä on ihanaa kun joku käyttää noin nätisti noin erivärisiä luomivärejä! Itse en osaa joten jätän kokonaan käyttämättä :D

    Tykkää

  26. Piupau, oon varmaankin vanha lukija? Jonkun muutaman kuukauden oot tuolla mun ’hallintapaneelin’ etusivulla chillaillut. <: Ja hihi, se random juttu mitä kertoa.. Tänään Uniikkia tsekkailemaan ! Kelpaa. ..Vaikka huomenna aamuvuoro. Hyh, kylmät väreet ajatuksestakin. sanni-1992@hotmail.com ja ihan Sanni nimellä mennään.Niin ja hei ! Mua kiinnostais että miten hoidat kynsiäs? Viilailetko pelkkiä kärkiä, vai saako kynnen päällisetkin kyytiä? Entäs semmoinen ’n00b’ – postaus, että miten aloittelijoiden kannattaisi aloittaa kynsiharrastus? Ihan aluslakoista ja ylimenevien lakkojenkin osaltakin. <: http://sugaryclouds.blogspot.fi/ Tuossa mun blogi mitä päivittelen harvoin ja lähinnä kuvilla. Mut eihän sitä tiiä vaikka kiinnostais. Heipa !

    Tykkää

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s