Seitsemän Chinaa, seitsemän Chinaa…

Terrrve!

Tein viime viikolla tilaukset Ihanat Kynnet -nettikauppaan ja Mimaxille, kun molemmista löytyi herkullisen edullisia China Glazeja. Kotiutin yhteensä seitsemän(!!!) lakkaa. Melkoisen suuri määrä minulle, joka tilaan/ostan todella harvoin lakkoja :D Hyvä minä! (Kai?)

Salamalla otettu kuva.
 Ilman salamaa otettu kuva.
Vasemmalta oikealle:
Dance Baby, Sweet Hook, Liquid Leather.
Nämä siis Ihanilta Kynsiltä :)
 Tykkään hurjasti tilata aina Ihanilta Kynsiltä, kun he laittavat tilauksen mukana aina jotain kivaa mukaan kaupan päälle<3 Ainakin joka kerta omaan pakettiini on eksynyt jotain pientä mukavaa! :) Suosittelen.
Tämä lakat lähtivät mukaan Mimaxilta:
Ja kuva otettu salamilla, eiku…
Ja ilman salamia. Höhö.
Vasurilta oikealle:
Bahamian Escape, Snow, Scarlet, Frostbite.
(Oho mites Snow ja Scarlet on kuvissa vaihtaneet paikkaa? Hassua :D)
Tilasin ensimmäistä kertaa Mimaxilta viime keskiviikkona (7.11), ja tilauksen kotiintulossa kesti melkoisen kauan, tasan viikon! Olen hieman ihmeissäni, sillä kuulin että monet muut bloggaajat ovat saaneet tilauksensa parissa päivässä. 
Ihanien Kynsien paketti tuli heti maanantaina. 
Ja tässä kaikki yhdessä, tättärää! 
Omistatteko jonkin näistä? Mitäs tykkäilette vai inhoatteko? 
Ja vielä kun osaisi päättää mitä näistä ensimmäiseksi kynsilleen laittaisi! :o
12 kommenttia artikkeliin ”Seitsemän Chinaa, seitsemän Chinaa…

  1. Sweet Hook alkaa himottamaan mua jokaikinen kerta kun nään sen jossain, mun pitää aina alkaa toistelemaan itselleni, että se on melkein sama kuin Lilacism enkä todellakaan tarvitse toista vaaleaa lilaa. Mutta mutta mutta kun se on niin nätti väri! Snow, Scarlet ja Frostbite näyttävät muuten yhdessä todella jouluisilta!

    Tykkää

    1. Mä olin hieman ihmeissäni kun ihastuin Sweet Hookiin, yleensä tuollaiset vaaleat pastellisävyt ei niin iske, mutta tämä oli jotenkin niin ihana :D Ja jep, kunnon punaista mulla ei ole ollut, eikä myöskään valkoista! Täydellinen pakkaus mulle se kolmikko :)

      Tykkää

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s