Helmee.

Kaivelin kynsilakkakorin kätköistä We Care Iconin tummanvioletin lakan, jota en ole pitkään aikaan käyttänytkään. Jotain ekstraa teki mieli laittaa, joten päätin vetää jälleen kerran hieman överiksi… ”Mieluummin överit kuin vajarit” -sanonta toimii tosin mulla vain kynsissä, ja joskus luomiväreissä :D Oon jo kaksi kertaa käynyt näiden kynsien kanssa suihkussa, eivätkä helmet tipu tai haittaa muitakaan arkiaskareita mitenkään. Mun kynsiliima on kyllä superhyvää, harmi etten muista mistä oon sen saanut :D






Eilen oli niin ihanan aurinkoista, (ainakin kun kuvia otin) että tuli otettua muutama myös pikkukoiran kanssa. Tuntuu kuin se olis jo kasvanut paljonkin! Petri tuli hovikuvaajaksi hetkeksi aikaa.





Ostin Seppälästä kunnon superblingbling -rannekorun. Haluaisin osata käyttää rannekoruja, ehkä tää on hyvä alku… Ja se mätsää kivasti rannekellon kanssa, jee! Aniliininpunainen on ehdottomasti yks mun lempivärejä mustan lisäksi, lapsuudesta asti ollut :D

6 kommenttia artikkeliin ”Helmee.

  1. Voi EN KESTÄ miten ihana Mii <3! Mulla on ens kuussa vuoden täyttävä musta villis ja näitä sun kesäisiä koiranpentukuvia kattoessa muistuu mieleen viime kesä, kun Alma oli ihan mini! Se ihana pennun tuoksu ja pehmyt turkki ja pehmeät pikkuset tassut…aaaws miksei koirat vois pysyä pentuina! Sisäsiisteiksi oppineina! :D

    Tykkää

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s